-->

In styl

INSTA lipiec


Jaki był lipiec ??? na pewno intensywny od naukowo - stresowych wydarzeń, po imprezowo - urlopowe. I była obrona, pełna niespodziewanych zwrotów akcji, tak to można nazwać, zwłaszcza kiedy zgubili moją pracę...po świętowanie już po... 



Był festiwal Reggaeland, gdzie Ma się wytańczyła jak już nie pamięta kiedy. Były wyjścia, spotkania i wyczekany urlop ;) oj też do normalnych on nie należał, ale morze rekompensuje wszystko <3



A teraz wprowadzamy trochę zmian, troszkę nowych rzeczy się pojawi, może troszkę inne pisanie, ale o tym już w innym poście :)


a lipiec był piękny !!!












Zobacz również

6 komentarze:

  1. Przymierzanie butów mamy, skąd ja to znam? :) Dopiero co, ja chodziłam w butach mojej mamy, a teraz już moja córka chodzi w moich... ;) Przyznam, że jest to urooocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My oczywiście z Kubulem na bieżąco na INSTA z Wami <3

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)