-->

In dla dzieci książka lista mama przez internet puzzle top zabawki zakupy

Tajemnica zakupów Ma




Tak Ma też czasami robi zakupy, ale po galeriach to chodzić nie przepada. 
A często jeśli już tam wchodzimy z Lu to po to, by pooglądać fontannę lub odwiedzić rybki. Nie przepadamy za zakupami realnie.

 Jednak jako maniaczki  i częstość z jaką odwiedzamy Empik (prawie codziennie; )) uwielbiamy kupować książki. Tak zwłaszcza ostatnio, kiedy Ma poszerza swoją biblioteczkę o  pozycje dotyczące rozwoju dzieci oraz psychologii macierzyństwa, a dla Lu o książeczki o dinozaurach i edukacyjne serie.

I tak siedząc i przeglądając oferty różnych sklepów, natrafiłam na bardzo interesującą stronę, która wręcz mnie pochłonęła na parę godzin – PromoSzop.pl, naprawdę nie przesadzam.  Nie tylko poznałam tam nowe sklepy, których jeszcze nie miałam okazji odwiedzić, ale znajduje się tu RAJ RABATÓW, nie przesadzam. Już od dawna szukałam, czegoś by w jednym miejscu móc przeglądać aktualne rabaty czy promocje ze stron sklepów internetowych.
 A tu proszę, jest !!!

Oj wiele czasu spędziłam przeglądając, co gdzie można coś taniej kupić, gdzie na jakie produkty czekają kupony rabatowe. I już wielki uśmiech pojawił się na buzi, bo i lista zakupów się znacznie wydłużyła, a przy tym jaka oszczędność. Nie tylko nie trzeba się ruszać z domu i stać w długich kolejkach do kas czy przymierzalni, ale w domowym zaciszu, na spacerze, pracy, gdzie tylko się chce śledzić aktualne promocje, rabaty itp.

Jak dla mnie jako mamy – świetne rozwiązanie,  i dzięki czemu mamy więcej czasu z Lu dla siebie.
Tak więc biblioteczka się nam powiększy, a jeszcze buty i sukienka czekają w „koszyku” do zamówienia. (Tutaj - rabaty do Empiku )

Teraz tak naprawdę prawie codziennie tam zaglądam i sprawdzam, czy jakiś rabacik nie czeka wykorzystanie. A jeśli chodzi o samą stronę to rabaty i promocje można przeglądać w tak zwanym top 10, nowościach, czy zaraz mających się skończyć, bądź można odnaleźć ulubione sklepy i od razu prześledzić jakie kupony można od razu zrealizować.


I oto cała tajemnica zakupów Ma, szybko przyjemnie i oszczędnie

Zobacz również

1 komentarze:

  1. Coś mi ta strona mówi, chyba gdzieś się już na nią natknęłam ;))

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)