-->

In moda test

Modna Mama karmiąca cz.I




Od momentu kiedy dowiedziałam się, że będę ponownie mamą, wiedziałam że będę karmiła piersią. Początkowo nawet nie zastanawiałam nad tym w czym będę to robiła, czy w ogóle ma to jakieś znaczenie. Jednak okazuje się, że ma! Nie wyobrażam sobie teraz wyjść z domu na spacer, ba nawet chodzić po domu, bez odpowiedniego ubrania do karmienia.

Zanim jeszcze zaczęłam się za taką odzieżą rozglądać, wydawało mi się, że jest ona po prostu brzydka, workowata i na pewno nie nadaje się, by pokazywać się w czymś takim publicznie. I tu się myliłam. Jakie było moje zaskoczenie kiedy przeglądałam różne strony, sklepy i wręcz zakochiwałam się w tych ubraniach. 


Odzież dla dzieci i mam. Sklep z ubraniami - Mamatu

Pierwszą miłością była Koszulka do karmienia khaki od Mamatu. 

Bluzka, która jest na czasie i zupełnie nie wygląda jak moje wyobrażenia dotyczące ubrań dla mam karmiących. Jeszcze większe było moje zaskoczenie, kiedy jej dotknęłam, jest taka delikatna, że ne pewno nie podrażni delikatnej skóry mojego dziecka. W niej mogę karmić w każdym miejscu, nawet bez chowania się przed innymi czy zasłaniania się pieluszkami czy specjalnymi coverami. Wystarczy podnieść jedną warstwę, bez całkowitego odsłaniania piersi, co bardzo ułatwia szybkie karmienie np.: podczas spacerów.

W ofercie marki Mamatu znajdziecie jeszcze wiele wspaniałych produktów zaprojektowanych specjalnie dla kobiet karmiących, a także np.: rewelacyjne ubrania dla kobiet, dzieci, taty czy piękne i oryginalne zestawy dla mamy i córki.



Odzież ciążowa My Tummy
Kolejnymi ubraniami, które koniecznie chciałam mieć, były produkty nieznanej mi wcześniej firmy My Tummy. W swojej ofercie marka oferuje ubrania dla kobiet w ciąży, mam karmiących oraz dzieci. Charakteryzują się one wyjątkowym stylem i oryginalnym wzornictwem.

W swojej garderobie mam rewelacyjną bluzę do karmienia Maggie.
Posiada ona piękne naszywki, które bardzo lubię, wygodne kieszenie i kaptur, który na pewno się przyda zwłaszcza teraz jesienią. Jednak najważniejszy jest dwustronny suwak, który umożliwia wygodne karmienie piersią. Myślę, że  będzie mnie w niej często oglądać. Bluzę polecam również kobietom w ciąży! 




Kolejnym produktem tej marki, który uwielbiam i często go zakładam, jest sukienka do karmienia i ciążowa Zoe. 
Co mnie w niej urzekło? Przede wszystkim niebanalny i oryginalny wzór oraz sportowy krój. Jest naprawdę wygodna i żałuję, że już w ciąży nie zagościła w mojej szafie. Te kolorowe laleczki są po prostu cudowne, świetnie wygląda i do butów sportowych i do balerin, espadryli czy bardziej eleganckiego obuwia. Dzięki temu, że ma podwójny top ławo można w niej nakarmić maleństwo nie odsłaniając się za bardzo. Uwielbiam w niej chodzić na spacery, daje mi ten komfort, że dobrze w niej wyglądam i bez problemu nakarmię dziecko, razem możemy spędzać wiele godzin poza domem.




I am - logo

Tym razem chcę Wam pokazać wyjątkowe piżamy do karmienia, szczerze nadają się nie tylko do chodzenia po domu.

Pierwsza z nich bardzo wygodna i komfortowa sukienka / koszula nocna od I am fashion.pl

Wykonana jest z bardzo delikatnej bawełny, wyprodukowanej w Polsce, dzięki czemu mam pewność, że nie podrażnia skóry maluszka podczas karmienia. Góra uszyta w kształcie nietoperza nie krępuje ruchów. Pod wierzchnią warstwą znajdują się przecięcia na biust, dzięki czemu łatwo można nakarmić maluszka zwłaszcza w nocy. Dekolt w łódkę pozwala osłonić ramię, czyniąc z niej coś więcej niż tylko piżamę. Kolorowe kieszonki dodają uroku i jednocześnie funkcjonalności, można w nich schować smoczek, chusteczki czy nawet telefon. To piękna i bardzo wygodna koszula, ja uwielbiam w niej spać.



Jak tylko przeczytałam dres do karmienia piersią od razu pomyślałam, że muszę go mieć.

Podobnie jak koszula wykonany jest z delikatnej i miłej w dotyku bawełny, posiada górę w kształcie nietoperza i rozcięcia na piersi pod spodem, ułatwiając karmienie. Ja uwielbiam w nim nie tylko spać, ale często w nim chodzę po domu czy na działce, ponieważ jest naprawdę wygodny. Luźne spodnie ze ściągaczami oraz kolorową kieszonką, sprawiają, że czas zacząć inaczej myśleć o ciepłych piżamach. 




I jak Wam się podobają zaprezentowane produkty, a który najbardziej? 

Zobacz również

17 komentarze:

  1. Przy takiej figurce to nie trudno dobrać ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. superowe ciuszki dla mamusi karmiącej widać że dają dużo intymności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno by mi było wybrać stylizację, która najbardziej mi przypadła do gustu, bo wszystkie świetnie się prezentują. Dobrze, że myśli się też o matkach karmiących.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten dres jest przepiękny <3
    Ja w ciąży i podczas karmienia miałam 2 ulubione marki: My Tummy (to polska marka, stworzona przez Mamę) oraz 9 Fashion.
    Te worki odeszły do lamusa, mamy teraz taki wybór pięknych ubran. Co zresztą potwierdza Twoja sesja. Szkoda, że są one dość drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że coraz więcej takich marek powstaje - żeby mamy mogły poczuć się nie tylko komfortowo, ale również pięknie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że jest taki duży wybór. Wszystkie propozycje wyglądają na wygodne i praktyczne a do tego bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne są te ubrania! Kiedyś faktycznie mamy karmiące miały problem, żeby ubrać się wygodnie, a przy tym wyglądać super. Na szczęście rynek odzieżowy obrodził w rękodzielniczki, które wyszły mamom naprzeciw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne są teraz ubrania dla mam karmiących. Dzięki temu szybciej i łatwiej możemy nakarmić nasze pociechy 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie najbardziej sukienka!
    Ja karmię jeszcze roczniaka, głównie wieczorami, więc już nie inwestuje w specjalne stroje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ciuszki :) Teraz jest ogromny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Pani wygląda w ubraniach od nas! :) Dziękujemy za pozytywną ocenę i serdecznie pozdrawiamy,

    MY TUMMY ®©™

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze wyglądasz fantastycznie, piękne są teraz te ciuszki dla karmiących mam. Chyba jeszcze dwa lata temu takich nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka Zoe jest przepiękna! I ślicznie w niej wyglądasz Wiolu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta granatowa sukienka. Ja mam dosłownie dwie bluzki do karmienia. Na spacerach korzystam z poncho. Tak mi jest jakoś wygodniej. Chociaż sprawiłabym sobie jakąś jesienną kieckę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ciuszki i bardzo kobiece. Mama nie musi chodzić w szerokich worach i powyciąganych dresach. Granatowa sukienka we wzorki jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne propozycje, do tej listy dodałabym sklep Fun2BeMum - to najwygodniejsza odzież do karmienia z jaką miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)