-->

In

Sprawdzone prezenty na mikołajki i gwiazdkę!



Jak co roku, mniej więcej o tej samej porze stajemy przed dylematem, co kupić dziecku na mikołajki czy pod choinkę? W sklepach półki wręcz uginają się pod ciężarem zabawek, a my tak naprawdę nie wiemy co kupić. Czy iść za głosem dziecka i kupić coś, co zachwyca na 5 minut, czy wybrać coś bardziej pożytecznego. Najważniejsze to, nie dać się ponieść wpływowi reklam, którymi od listopada jesteśmy codzienne zasypywani, a dzieci wiadomo, co reklama, to pada : "chcę to!". I tak list do Mikołaja z każdym dniem robi się, albo dłuższy, albo zmienia swoją treść. U nas już takich listów powstało około 3 ;)

Jednak my skupiamy się głównie na wspólnej rozmowie i każdy przedstawia swoje propozycje. Dzięki takiemu rozwiązaniu mam możliwość dowiedzieć się, czemu akurat taka zabawka jest naprawdę niezbęda i co w niej jest takiego wyjątkowego, mogę również sama wyrazić swoje zdanie i np. pokazać, że 10 piesek chyba nie będzie trafionym prezentem, bo pozostałe 9 leży i się kurzy. 

Dlatego uważam, że najważniejsza jest rozmowa, bo z dziećmi zawsze można się dogadać.

Dzisiaj chcę Wam pokazać sprawdzone prezenty, takie które spodobają się zarówno dzieciom i rodzicom.

1. Prezenty dla małego podróżnika

U nas świetnie sprawdzają się takie prezenty. Ala przepada za książkami Neli małej reporterki, uwielbia poznawać świat i odkrywać coraz to nowsze ciekawostki. 

Dla małego podróżnika na pewno sprawdzą się różnego rodzaju mapy czy to w postaci naklejek do pokoju czy interaktywnych zabawek. Wspomniana seria książek również zachwyci dzieci, a także dorosłych, nas wciągnęła na maksa. Dzieci lubią też zbierać różne figurki, a kiedy jeszcze one dają możliwość nauki przez zabawę, to obie strony będą zadowolone. I na koniec, a może powinno to pojawić się na początku, to gry dzięki którym możemy bawić się całą rodziną i wspólnie spędzać czas, tego nie zastąpi żaden prezent!


 1, 2, 3, 4  więcej, 5, 6,

2. Prezenty dla małego artysty

Dzieci choć nie wszystkie, często przechodzą etap fascynacji, rysowaniem, lepieniem z plasteliny czy tworzeniem z gliny. Ala codziennie rozwija swoje zdolności rysownicze, więc takie zabawki na pewny by się jej spodobały.
 1, 2, 3

3. Prezenty dla małego architekta 

Dzieci w każdym wieku uwielbiają budować, tworzyć różne rzeczy z klocków i dać upust swojej kreatywności. My też lubimy zabawmy konstrukcyjne, dlatego w tym roku klocki również zawitają pod naszą choinką.


1, 2, 3, 4 więcej

4. Prezenty dla małej tancerki

Wiele dziewczynek chciałoby w przyszłości zostać baletnicą bądź tancerką, dlatego takie prezenty na pewno będą ich spełnieniem marzeń

 1, 2, 3

5. Prezenty dla małego badacza

Dziecięca ciekawość nie zna granic i dlatego dobrze o niej pamiętać wybierając prezenty. Maluchy, ale i starsze dzieci lubią poznawać świat, ale nie tylko z książek, sami chcą być badaczami i przez własne doświadczenie odkrywać, to czego jeszcze nie znają.
1, 2 więcej, 3

A Wy dla kogo wybieracie prezenty? Badacza, podróżnika, a może małego architekta?



Zobacz również

19 komentarze:

  1. Ale fajne zestawienie prezentów. Bardzo podobają mi się szczególnie te dla młodego badacza

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie. Ciekawie wygląda ta mata grająca i pewnie moja córka oszalałaby z radości 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się propozycje dla podróznika ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała Ervina, a jeden syn tylko mapy i książki podróżnicze, a drugi tylko ŚMIECIARKI :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla małego podróżnika polecam świetną tablicę magnetyczną z mapą na którą dopasowywuję się magnesy firmy Janod. Kilka dni temu kupiłam i moja córka jest zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka to mała artystka bardzo by chciała taką maszynę do szycia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie pogrupowałaś prezenty :) Zestaw przyborów do malowania i mikroskop najbardziej mi się spodobały. Synkowi na pewno także przypadłyby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawienie, część z tych rzeczy uszczęśliwiłoby nawet mojego 11-latka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój jest zdecydowanie małym badaczem :) Jeszcze bardzo malutkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te prezenty! Tylko my jeszcze na nie chyba ciut za mali ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy u Was też prezenty Mikołajkowe są skromniejsze niż gwiazdkowe? U mnie w domu rodzinnym tak się przyjęło i do dziś tą jakby tradycję pielęgnuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się propozycje dla podróżnika. U nas jednak synwybrał kolejną zjeżdżalnię dla hotweelsów 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe propozycje, świetne zestawenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się kredki z miejscem na temperówkę w pudełku. Jest opcja, że się nie zgubi. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje:) ja kupuje prezenty dla artysty i architekta:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podróżnik! Więc dostanie grę o zwierzętach świata

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna lista, z pewnością wybiorę coś dla córci :) Pozdrawiam, Monika z allmypassions.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprócz zabawek fajnym pomysłem może być pierwsza biżuteria https://modino.pl/lancuszek-z-zawieszka-serduszko-Swarovski-Elements-srebro-proba-9255

    OdpowiedzUsuń
  19. Szeroki wybór prezentów można znaleźć rownież w sklepie https://4gift.pl Ja tutaj kupuję prezenty na różnego rodzaju okazje, zawsze są strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)