-->

In test

MAM i ja

Ostatnio podjęłyśmy współpracę z firmą MAM BABY, ale tak szczerze ich produkty są nam bardzo dobrze znane. Zwłaszcza smoczki i butelki anty-kolkowe :)

Po Dr Brownie długo się zastanawiałam, jakie butelki będą odpowiednie dla Lu i tak wpadłyśmy w sklepie na markę MAM BABY i tak już z nami została.



A co dzisiaj testujemy? Mam Sport Cup oraz Mam Oral Care Set.


Zacznę od butelki w wersji sportowej :) Łatwa w złożeniu i łatwa do mycia - to duży plus, ponieważ resztki soku itp. można szybko i łatwo wymyć.

 Super design, Lu podziwiała z każdej strony - a już że z konikiem - to strzał w dziesiątkę. Z resztą testowała ją  uprawiając "jazdę konną" ;) 


Kształtem dopasowana do małych rączek, posiada antypoślizgowy uchwyt -  Lu bardzo ją polubiła w sumie już teraz innej nie używa. 


I też na co zwróciłam jeszcze uwagę - ustnik twardy, taki bidonowy, idealnie się nadaje na spacery czy podróże. Duża pojemność, szczelne zamknięcie (nie kapie - Lu sprawdzała), teraz towarzyszy nam na każdym spacerze.


Co do szczoteczki, to żałujemy że nie pojawiła się ona u Nas wcześniej, zwłaszcza ta urocza rękawiczka z króliczkiem idealna do przecierania i masowania i ząbków i dziąseł. 


Sama szczoteczka posiada dwie końcówki, jedna z małymi wypustkami super się sprawdza przy masowaniu dziąseł i bolesnym ząbkowaniu. 


Druga z większymi już do mycia pierwszych ząbków. 
Świetny design, przyjazny dziecku, zachęca do sięgania po nią i wyrabiania nawyku dbania o higienę jamy ustnej. 


Lu nie trzeba nakłaniać do mycia ząbków, ale odkąd pojawiła się różowa szczoteczka, Lu może myć ząbki pół dnia -i nie próbuj jej przeszkadzać czy zabierać - grozi -krzykiem i fochem ;)


































Dla wszystkich facebookowych fanów MAM BABY 20 % rabatu na super zakupy - szybko klikamy LUBIE TO !!!




Zobacz również

2 komentarze:

  1. Niespodzianka! Macie od nas nominację do Liebster Blog Award.
    WWW.TIP-STYL.BLOGSPOT.COM
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ojej jak nam miło ;))) Bardzo dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)