-->

In dziecko karmienie krzesełko

Lubimy jeść posiłki razem – wybór krzesełka do karmienia


Leo jeszcze 2 tygodnie i skończy 6 miesięcy! Wow kiedy to zleciało? Dlatego od jakiegoś czasu rozglądałam się za krzesełkiem do karmienia. 

Oczywiście dopóki sam nie usiądzie, nie będzie jeszcze z niego korzystał, ale pamiętając, ile zeszło nam z wyborem wózka, wolałam się tym zająć wcześniej.

Tym razem chciałam, aby kolejny mebel, który pojawi się w domu był funkcjonalny i starczył na nieco dłużej niż kilka miesięcy. Dlatego szukałam krzesełka, które można przystawić do stołu, tak byśmy mogli wspólnie siadać do wszystkich posiłków.

Na co przede wszystkim zwracałam jeszcze uwagę?


Bezpieczeństwo

Tak, takie krzesełko musi być stabilne, nawet sytuacji, kiedy maluch będzie próbował odepchnąć się np.: od stołu oraz powinno być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.

Materiał

Tym razem, nie szukałam kolejnego wykonanego z plastiku krzesełka, a postawiłam na drewnianą, stabilną konstrukcję. No nic uwielbiam drewno!

Możliwość manipulowania

Tak, to też bardzo ważne, byśmy mogli krzesełko odpowiednio dopasować do maluszka, jego wieku, i możliwości itp.

Dodatkowe elementy

Zależało mi, aby krzesełko było wyposażone dodatkowo w tackę oraz poduszki, dzięki którym maluszkowi będzie się wygodnie siedziało.
Co ważne, zależało mi również, aby krzesełko miało regulowany podnóżek, by nogi podczas siedzenie po prostu nie zwisały.

Funkcjonalność

I tutaj ważne dla mnie było, by takie krzesełko rosło razem z dzieckiem, by później możne je jeszcze było wykorzystać np.: do siedzenia w pokoiku.

Cena

By po zakupie starczyło jeszcze na te wspólne posiłki 😊

Nasz wybór padł na:


Krzesełko Woody jest stworzone z myślą o nowoczesnych rodzicach ceniących sobie funkcjonalność oraz estetykę wykonania. Jego dopracowany wygląd, funkcjonalne rozwiązania, modne kolory i wzory będą sprawiać, iż każdy posiłek stanie się niezapomnianym przeżyciem. Krzesełko Woody zadba również o komfort malucha i jego bezpieczeństwo. Wszystko po to by przez lata towarzyszyć maluchowi w odkrywaniu świata pełnego cudownych smaków!





Najważniejsze cechy i funkcje:

  • Modne krzesełko pasujące do każdego wnętrza
  • Przeznaczone dla dzieci od 6 miesiąca
  • Solidna drewniana konstrukcja
  • Regulowana wysokość siedziska oraz podnóżka - aż 12 poziomów!
  • Tacka dla maluchów (z możliwością odczepienia)
  • W zestawie dwie miękkie poduszki w modnym wzorze
  • 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
  • Kompaktowe wymiary
  • Produkt zgodny z normą europejską CE i EN14988
  • I najważniejsze krzesełko Woody rośnie razem z Twoim maluchem!









Dodatkowe informacje o produkcie:

  • Maksymalne obciążenie: 15 kg
  • Wymiary: 48 dł. x 56 szer. x 80 wys. [cm]
  • Waga: 7,5 kg
  • Produkt zgodny z normą europejską CE-EN 14988




Po naszym testowaniu na pewno pojawi się recenzja 

Zobacz również

14 komentarze:

  1. My mamy krzesełko Kinderkraft. I jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i kolorowe krzeselko, nasze było zwyczajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspólne posiłki są bardzo ważne. A krzesełko bardzo fajne, bardzo podoba mi się jego kolor, ostatnio zakochana jestem w bieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie córki i żadna z dziewczyn nie chciała siedzieć w krzesełku, doszło nawet do tego że młodsza zniszczyła obicie widelcem :D Nasze było drewniane, brązowo biale z żyrafką, nie było tak kolorowe jak Twoje...może to był błąd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspólne posiłki są najważniejsze, krzesełko rzeczywiście ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, właśnie szukam krtzesełka do karmienia. Dzięki za ten wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. My mieliśmy plastikowe - ale drewniane faktycznie prezentuje się bardziej elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie w sumie chyba najwazniejsze zeby dziecku nie zwisaly nozki. Teraz corka ma 2 lata i krzeselko do karmienia juz pozegnalismy, je wspolnie z nami przy stole lub przy swoim stoliku

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne to krzesełko. My mieliśmy drewniane, które przerabia się na krzesełko i stoliczek i do tej pory z niego korzystamy. Idealnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy rzeczywiście krzesełko może nosić tylko takie małe obciążenie (15 kg)? W takim razie posłuży bardzo krótko. .. Napisz jak to się ma do jakości, jest tak słabo wykonane? Może jednak probowalś sama na nim siadać, po ściągnięciu tacki i barierki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krzesełko wygląda bardzo ładnie. Przy starszej córce miałam drewniane że stolikiem, jak przyjemnepozytecznym.pl. jego wada były rozmiary. Dlatego młodszej kupiłam składane. Mieści się pod łóżeczkiem. To, które Ty kupiłaś dla mnie niestety jest za drogie, ale bardzo eleganckie. 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne krzeselko. My przy pierwszej corce postawilismy na wielofunkcyjne plastikowe duze krzeselko, ktorym moglam jezdzic po calym domu w razie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)