-->

In

Może zaczniemy od początku...


To My ponad 16 miesięcy temu, kiedy z niecierpliwością czekałam na moją Mała kruszynkę :) Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że aż tak zawładnie moim światem i stanie się całym światem.

Pomysł na prowadzenie bloga rodził się w mojej głowie już od dawna, jednak koleje życiowe zawsze w tym przeszkadzały, teraz można powiedzieć, że nastał ten odpowiedni moment ( tak mi się wydaje, ponieważ właśnie mam czas usiąść i coś napisać ), więc spróbujemy, a co z tego wyjdzie nie mi oceniać...

Czego będzie dotyczył ten blog??? pewnie jak wiele innych, naszego życia i wszystkiego co się z tym wiąże, naszych pierwszych zmagań z pisaniem bajek, naszego codziennego przemierzania przez życie, pierwszych wypraw w nieznanie i to dobrze znane, rzeczy które są dla nas ważne.

Zobacz również

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)