-->

In biżuteria dziecko foto hand made pamiątka styl wspomnienia zdjęcia

Zamknięte wspomnienia




Zawsze Ma się marzyło mieć coś wyjątkowego, co zawsze będzie mieć prze sobie, przy sercu, a będzie to mówiło o Lu...


Myślałam o tatuażu, ale jakoś się zbieram i zebrać się nie mogę, może ten wyjątkowy wzór jeszcze się nie zrodził. Przeglądając zdjęcia natknęłam się po prostu na cuda, na wspomnienia w biżuterii zamknięte. To było to, czego od dłuższego czasu szukałam i chciałam mieć. Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia. Kilka wymian wiadomości, wybór tego wyjątkowego zdjęcia i już mam pierścień i wisiorek, całe z ukochaną Lu. Pierścionka nie zdejmuję nawet do snu, stal się bardzo ważnym elementem mojego wizerunku :) 


Tą wsapniałą biżuterę i inne cuda, jak bransoletki z zawieszkami, drewniane bloczki, urocze serduszka znajdziecie na stronie pani Emilli Memories with love., dodam również jest to świetna Pani Fotograf dziecięca, a jej zdjęcia są pełne magii, uroku i tego czegoś co tak bardzo do nich przyciąga, sami zobaczcie o tutaj Emilia Sławecka Photography


Naprawdę jeśli szukacie czegoś wyjątkowego dla siebie czy bliskich, to wybór jest prosty, zajrzycie na te strony na pewno urzekną Was tak samo, jak to zrobiły z Ma :)









Zobacz również

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)