-->

In klub dla mam na kawę Płock spacery społeczność spotkania

Czas na kawę!





Ostatnio przeglądałam, co się dzieje w Naszym mieście ( Płocku ) i zauważyłam, że wiele informacji, ciekawych wydarzeń jest tak słabo nagłośniona, że często dowiadujemy się o nich po fakcie, zwłaszcza tych dla rodziców i maluchów.

Często też siedząc w domu miałam ochotę wyjść gdzieś, na spacer, kawę, tylko zaraz nasuwało się pytanie, no tak ale z kim, większość w godzinach popołudniowych pracuje,  a inne mamy? hmm zostaje plac zabaw, a zimą, kawa w domu....

Jednak na przekór oczekiwaniom wychodzi portal na-kawe.net na facebooku tutaj 
gdzie powstały wirtualne Kluby Mam aż w 27 miastach. Serwis powstał po to, by zachęcać Mamy z całej Polski do poznawania innych mam z okolicy i umawiania się na wspólne aktywności. Również na kawę, na wspólne spędzenie czasu, czy na zwykłą rozmowę, jak piszą :

"Łączymy Mamy , które chcą poznać inne Mamy ze swojej okolicy.
Tutaj umawiamy się na wspólne spacerki z dziećmi, zabawy, wymianę ciuszków, czy po prostu na kawę.
Na ściance piszemy ogłoszenia wspólnych wyjść, a inne Mamy mogą odpowiadać bezpośrednio pod ogłoszeniem lub wysyłać wiadomość prywatną"
Bardzo często siedząc w domu myślałam, fajnie by było wyjść, poznać nowe osoby, ale nie każdemu wystarcza śmiałości. Czasami, ten pierwszy kontakt on-line otwiera drogi ,do zawierania wspaniałych znajomości, odnajdywania osób z podobną pasją, czy nawet uzyskiwania wiadomości o wydarzeniach, których się wcześniej nie słyszało.

Płockiego klubu Mam jeszcze nie ma - może któraś z Was będzie chciała, go założyć, a my Mamy będziemy miały tam miejsce dla siebie i może bliżej się poznamy


Zobacz również

5 komentarze:

  1. ja z Poznania jestem.....gdybysmy miały do siebie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do nas: http://na-kawe.net/grupy/klub-mam-z-poznania/ :))

      Usuń
  2. Portal powoli się rozwija i coraz więcej mam się zapisuje.
    Ja też się zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super portal :) Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna inicjatywa. Czasami trudno znaleźć jakieś fajne miejsce, gdzie spokojnie można pójść z dzieckiem, a tutaj wszystkie takie miejsca zebrane "w kupę".

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)