-->

In dla dzieci dziecko test

Woda, woda


Ostatnimi czasy, a dokładnie jak byłyśmy nad morzem, miałyśmy okazję testować świetną i dobrze nam znaną wodę Mama i ja na fb tutaj .
Pamiętam, że jeszcze w ciąży szukałam naprawdę odpowiedniej dla nas wody z niską zawartością sodu ( ze względu na nerki ) i Mama i ja była strzałem w 10.

Teraz będąc w nowym miejscu, nie znając tamtejszej wody, Mama i ja była niezastąpiona i do nawodnienia organizmu w upale oraz do przygotowywanie jeszcze mleka dla Lu. Nie zaobserwowałyśmy żadnych zmian czy dolegliwości, co jest dla nas bardzo ważne, ze względu na skazę białkową.

Otrzymałyśmy 2 zgrzewki dużej wody 1,5 l oraz małej idealnej dla małych rączek 0,5 l, która była tak dobra, że bardzo szybko się skończyła.

Woda Mama i ja to niegazowana woda, która czerpana ze źródła na obrzeżach Sowińskiego Parku Narodowego. 



Woda ta o niskim stopniu mineralizacji i bardzo niskiej zawartości sodu stanowi idealne podłoże do przygotowywania posiłków dla Naszych maluszków już od pierwszych dni, a także zalecana dla mam karmiących.


Woda dla dziecka skład.
(źródło : http://www.wodadladziecka.com )

Jak wiadomo woda stanowi bardzo ważny składnik diety człowieka i to już od pierwszych dni. Dlatego warto już od najmłodszych lat wyrabiać nawyk picia wody, dobrej wody, jaką na pewno jest Mama i ja.My POLECAMY i pijemy duuuuużo wody ( ba nerki się o to proszą ;))











Nagrody i certyfikaty


     \  



Lista sklepów - TUTAJ

Zobacz również

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)