-->

In dieta mama soki

Dieta sokowa NUJA



Tak wiele ostatnio słyszy się na temat diet sokowych, zdrowego odżywiania, picia różnych eliksirów młodości. Długo o tym myślałam, jednak karmiąc jeszcze dziecko pomyślałam, że to nie dla mnie. 

A jednak! 

Mino, iż karmiłam piersią waga stanęła w miejscu, a ja czułam się ociężała, zmęczona i potrzebowałam coś z tym zrobić. Z pomocą przyszła 3 dniowa dieta ra NUJA. 

A dlaczego właśnie ta? 

Bo przede wszystkim pozwala oczyścić borganizm z toksyn, a przy małym dziecku, wiadomo nie zawsze jemy zdrowo. Zdarzają się szybkie śmieciowe posiłki, czy całe dnie na kanapkach, by tylko mieć siły i nie marnować czasu... 

Nuja czyli Nowa - Ja, to dieta, która całkowicie oczyszcza jelita i przygotuje nas do właściwego odchudzania i wprowadzenia zdrowych nawyków żywieniowych, czego mi bardzo brakowało. 
Podstawową zasadą tej diety  jest picie soków o stałych porach i wyeliminowanie innego pożywienia, czego się obawiałam przy karmieniu piersią. A naczym polegały moje obawy? Czy wytrzymam na samych sokach. I wiecie, co? Nie było z tym problemu.
Soki maja zastępować posiłki, a nie je uzupełniać. W przypadku odczuwania naprawdę silnego głodu, można sięgnąć po warzywo lub owoc. .

Te 3 dni pozwoliły mojemu organizmowi nabrać tak naprawdę sił, na do dalszego funkcjonowania, a przede wszystkim uzupełnić braki w witaminach i mikroelementach. Po 3 dniach jakby i metabolizm się unormował i ja miałam zdecydowanie więcej energii. 


nuja.pl


A jak wygląda całą dieta? Co dostajesz z zamówieniem?

♡ 18 świeżo wyciskanych soków Nuja
♡ opakowanie termiczne gwarantujące bezpieczną temperaturę wewnątrz opakowania 
♡ chłodzący wkład żelowy
♡ instrukcja obsługi

Tak, razem z zamówieniem dostaje się prostą i czytelną instrukcję obsługi, w której można zapisać dane dotyczące stanu wyjściowego, jak waga, obwód talii, bioder czy samopoczucie.

 Na kolejnych stronach mamy jasną informację jak zacząć, co ile i które soki pić, bo u mnie było ich aż 6 rodzajów.

Dodatkowo na końcu znajduje się 15 dniowy FIT czelendż, który doskonale mobilizuje do ćwiczeń fizycznych w domu. 

Co dała mi ta dieta?

Na pewno wprowadziła zdrowe nawyki na stałe. Zdecydowanie częściej teraz sięgam po soki niż po niezdrowe przekąski, co również zaczęła robić moja Ala, a to jest chyba najlepszy sposób, by jako model uczyć dzieci zdrowego odżywiania. 

Taką dietę należy stosować nie częściej niż raz w miesiącu, a nie rzadziej niż 3, by była efektywna. 

Ja na pewno, jeszcze nie raz sięgnę po te soki, a "Szczęście" i "Piękno" to moje ulubione.









Zobacz również

7 komentarze:

  1. Super wpis, sama chetnie wypróbuje takiej sokowej diety ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, spacerówki na lato są bardzo wygodne jeśli np mieszkamy na 4-5 piętrze w bloku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej serii w ogóle, choć sokowych diet przejrzałam sporo :) Kto wie, może w ramach noworocznego postanowienie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Bardzo ciekawe informacje. Muszę wypróbować te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o tych produktach. Koniecznie muszę wypróbować takiej diety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Soki z nuja.pl są przepyszne i naprawdę bez problemu można te 3 dni detoksu wytrzymać o samych sokach, są syte. Nie wolno jednak przesadzać. Ja co jakiś czas robię sobie taki detoksik i czuję się o niebo lepiej wtedy.

    OdpowiedzUsuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)