-->

In

Prezent dla faceta, nie musi być trudnym wyborem!


Zbliżają się święta, już powoli rozglądamy się za prezentami pod choinkę. 

Jak nie mam problemu z wyborem prezentów dla dzieci, one zdecydowanie szybko szykują listy do Świętego Mikołaja. Jednak, kiedy pytam mego mężczyznę, zaczynają się schody..., bo zawsze słyszę: - „Obojętnie, co chcesz...” - no i weź, tu bądź mądry. 

Kosmetyk ma, narzędzia różnego typu kupuje sobie sam, ubrań nie lubię jakoś kupować w ramach prezentów, to co ja mogę innego wymyślić?


Przeglądając różne zestawienia prezentowe, reklamy wpadałam na genialny pomysł. Przejrzałam jego garderobę, prześledziłam tydzień aktywności i stało się jasne. Brakuje mu plecaka takiego i do pracy, i na treningi, jazdę na rowerze, bo zawsze mój zabiera – Pomyślałam, no genialna jestem, ale tu zaczęły się schody, bo jaki ma być ten plecak idealny?


Zaczęłam przeglądać różne oferty plecaków, ale znając pana P, to nie będzie takie proste, wiedziałam tylko, że musi być czarny, najlepiej bez udziwnień i prosty, klasyczny. Oczywiście nie byłabym sobą, jakbym nie dodała tam czegoś od siebie, do tej listy życzeń :)


Przejrzałam kilka sklepów, ale nic nie znalazłam.. Przejrzałam aktualne trendy mody i po kilku godzinach z internecie znalazłam ten idealny:


Lazy Bear CZARNY PLECAK LANCE



Ten plecak to strzał w 10! Już nigdy nie będę musiała pożyczać swojego!


No ale przejdźmy do szczegółów. Plecak jest naprawdę świetny! Czarny, sportowy, a zarazem nadaje się też na bardziej oficjalne czy luźne wyjścia ze znajomymi, czy do pracy.


Dzięki przestronnemu kolorowo wyściełanemu wnętrzu i bezpiecznym zewnętrznym kieszeniom na suwak plecak może pomieścić naprawdę dużo rzeczy. Pan P może pakować tam wszystkie swoje gadżety na treningi ,czy tysiące innych dokumentów potrzebnych do pracy, czy na spotkania.
Występuje on w klasycznym, przygodowym stylu i nie powiem, ale sam wygląd robi wrażenie. Zresztą zobaczcie sami.


Wykonany jest z mocnego materiału z czarnymi detalami ze sztucznej skóry. Tak te skórzane elementy naprawdę dodają szyku. Sprawiają, że plecak z typowo sportowego, staje się plecakiem miejskim, eleganckim, przykuwającym oko innych osób.


Dodatkowo posiada wyściełaną komorę na laptopa dla ochrony, co zdecydowanie się przydaje, kiedy Pan P przemieszcza się z jednego spotkania na drugie.

Plecak osiada regulowane ramiączka, które zapewniają wygodne dopasowanie, nie ocierają i są bardzo komfortowe.

Teraz, to chyba ja muszę poszukać dla siebie jakiegoś plecaka, bo ten no cóż, jest zdecydowanie fajniejszy od mojego.


A Wy macie trudności z wyborem prezentów dla bliskich, zwłaszcza dla tych płci męskiej? Czy macie sprawdzone produkty, które sprawiają radość się każdego roku, kiedy ktoś znajdzie je pod choinką?


Zobacz również

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)