-->

In Boże Narodzenie manuka Mikołajki miód miód manuka na święta prezent prezenty dla dzieci zdrowie

Wyjątkowy prezent z Nowej Zelandii prosto do Twojego domu



Szukanie prezentów na święta, to nie zawsze jest proste zadanie. Czesto chcemy, by ten nasz podarek, był naprawę wyjątowy, zaskakujący, oryginalny, niebanalny i cieszył odbiorcę. No własnie tylko, co to może być???

Ja do tej listy w tym roku dodałam jeszcze to, że moje prezenty mają budzić dobre emocje, pobudzać zmysły i poniekąd dawać nowe doświadecznie.

I co pewnie myślisz, że nic nie znalazłam, że taki prezent nie istnieje?


I tu jesteś w błędzie. A do tego, to co coś jest z dalekiego kraju i ma niesamowitą historię.

Ciekawy?

Moja rodzina zostanie obdarowana wyjątkowym, słodkim prezentem.


Miody Manuka na tle innych miodów europejskich i tropikalnych charakteryzuje przede wszystkim rdzenne pochodzenie. Powstają one jedynie w nielicznych rejonach Nowej Zelandii będących naturalną ostoją rzadkich krzewów z rodzaju Leptospermum scoparium.


Sama nazwa manuka pochodzi z języka plemienia Maori (mānuka) i używana jest głównie w Nowej Zelandii. Australijczycy częściej nazywają je drzewem herbacianym, za sprawą kapitana Cook’a, który zwykł pić napar z liści manuka.

Ten rzadki i wyjątkowy miód, jest produkowany tylko przez kilka tygodni każdego roku, kiedy kwitną krzewy manuka. Gdy pszczoły wykonają swoją pracę, miód jest ostrożnie pobierany z plastra miodu w specjalistycznym zakładzie ekstrakcji apikultury Wairarapa w Carterton w Nowej Zelandii. Dodatkowo pobierana jest też próbka miodu testowana pod względem jakości.


Dzięki MGO, leptozynie oraz kwasom fenolowym obecnym w miodzie manuka stwierdzono, iż wykazuje on właściwości przeciwbakteryjne, przeciwutleniające, przeciwzapalne i stymulujące gojenie się ran.

W porównaniu do polskich miodów, ten miód charakteryzuje się większą zdolnością przeciwutleniającą.

Jego wspaniały smak zachwyci i pobudzi nie jedno podniebienie. Ja i moje dzieci go uwielbiamy, do placków, w każdy niedzielny poranek, ciast, potraw, jest naprawdę genialny.

Jest gęsty, kremowy. Charakteryzuje się ciemnobursztynową barwą, wyjątkowym smakiem, bogatym w nuty ziemiste, kwiatowe, oleiste oraz ziołowe, jaki mnóstwo osób porównuje do toffi.

Dla mnie to naprawdę wyjątkowy, oryginalny i budzący zmysły prezent. Mniam
Jak widzicie, dzieci go uwielbiają. 



Więcej znajdziecie TUTAJ


Zobacz również

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)