In
Jak pisać i nie zwariować.
Posted on niedziela, 26 października 2014
Często się zdarzą, że z każdym dniem przybywa do napisania, artykułów, postów itp. Czasami sama się gubię, co dla kogo i gdzie mam wysłać, a zdarza się, że pomysły same wpadają do głowy i też je szybko trzeba je zapisać.
A żeby mieć nad tym wszystkim kontrolę, a tym bardziej, że jestem wzrokowcem i uwielbiam wieszać wszystko na ścianie oraz by zdjęć np z nocnikami, nie wysłać wraz z artykułem np, o diecie dziecka. stworzyłam, dla własnego użytku dwa małe arkusze.
W pierwszym z nich zapisuję, to co na kiedy i gdzie muszę wysłać, czyli taka tygodniowa rozpiska, by łatwiej sobie zorganizować pracę. I by ona miała kontrolę nade mną ;)
Druga to już bardziej szczegółowe rozpisanie, każdego materiału, z tematem , terminem i inspiracjami włącznie. A inspiracje czerpie zewsząd, często oglądając jakiś film, czytając książkę, gazetę (zwłaszcza te dla rodziców), a czasami pod wpływem chwili wpadnie coś do głowy i szybko sobie zapisuję, by z pamięci nie uciekło.
Cała filozofia Ma na pisanie ;)
Jak pisać i nie zwariować.
Mamailusia
20:21
Mamailusia
Psycholożka i pasjonatka macierzyństwa poprzez zabawę i obcowanie ze zwierzętami. Niespełniona dogoterapeutka, która wciąż czeka, no właśnie na Pana psa. Mama Lusi, z którą codziennie uczy się poznawać świat i odkrywać to, co w nim najlepsze. Najchętniej uciekłaby na wieś, by tam wieść sielankowe życie, choć z drugiej strony w miejscu usiedzieć nie potrafi, bo dusza trenera wciąż pcha ją do działania.
Zobacz również
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
Proste, ale przydatne. Chyba skorzystam
OdpowiedzUsuńa proszę bardzo :)
UsuńDobry pomysł, chyba wykorzystam coś takiego do zapisywania prac domowych :) Codziennie tyle tego zadają, ciężko zapamiętać, co na kiedy i później się okazuje, że zapominam o dużych zadaniach i muszę je robić na ostatnią chwilę...
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Panna Obrażalska :)
dziękuję i proszę korzystać :)
Usuńja w końcu mam porządek w pracy