-->

In badania choroby diagnostyka konkurs laboratorium mężczyzna nagrody zdrowie

JESTEM KOBIETĄ I DBAM




Nie od dziś wiadomo, że polscy mężczyźni zdecydowanie rzadziej poddają się badaniom, niż panowie z pozostałych państw europejskich. Również w porównaniu z kobietami wypadają oni znacznie gorzej, ponieważ na 70% dbających o zdrowie Pań, przypada tylko 30% mężczyzn, którzy regularnie odwiedzają lekarza.

We wrześniu tego roku rozpoczął się II etap ogólnopolskiej kampanii, skierowanej do  Pań:       „Jestem kobietą, dbam o siebie i partnera”. Razem z największą i najnowocześniejszą (oferującą aż 2500 rodzajów testów) siecią laboratoriów medycznych w Polsce – DIAGNOSTYKA - mamy, żony, partnerki mają możliwość zatroszczyć się o zdrowie swoich mężczyzn.

W czasach jakich przyszło nam żyć, często  człowiek nie ma czasu  nawet dla najbliższej rodziny, coraz trudniej tym bardziej mężczyznom regularnie się badać, a jak wynika z przeprowadzonych badań 2/3 z nich udaje się do lekarze dopiero po skończeniu 50 roku życia. Te same badania pokazują również, że co drugi mężczyzna ma podwyższony cholesterol, co trzeci cierpi na ciśnienie tętnicze, a co dwudziesty choruje na cukrzycę.

W grupie wiekowej 15- 64 lata odnotowuje się najwięcej zgonów, bo aż 40% wszystkich zgonów w Polsce ( dane z 2011r.). Aby tego uniknąć wystarczy się kontrolować, ponieważ wcześnie wykryte zmiany chorobowe są bardzo często odwracalne i dają się skutecznie leczyć, również zmiany nowotworowe.

Co możemy  zrobić?

Wystarczy wejść na stronę : www.kobieta.diagnostyka.pl i odpowiedzieć na krótkie pytanie: „dlaczego dbam o swojego mężczyznę?” i tym samym otrzymać bon z aż 70 % zniżką na pakiet badań profilaktycznych dla mężczyzn. Bon można zrealizować w jednej z ponad 400 placówek.
Rejestrując się na stronie i odpowiadając na pytanie, Wasi mężczyźni będą mogli wykonać badanie za jedyne 60 pln, a zaoszczędzone 140 wykorzystać np.: na romantyczną kolacje.
Czyż nie warto?   

Dodatkowo dla najbladziej kreatywnych uczestniczek, przewidziany jest konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla dwojga : zestawy kosmetyków, weekendy zdrowotne w SPA, a także wakacje we Włoskich Alpach. Fundatorami nagród jesiennej edycji są Balneokosmetyki – Malinowy Zdrój, Biuro Podróży Wygoda Travel, oraz Flora Pro.activ.

 Ja już swój bon mam i dbam o swojego partnera, a Wy?

 WEJDŹ TUTAJ !


Lista punktów pobrań znajduje się na stronie www.diagnostyka.pl.

Zobacz również

2 komentarze:

  1. Oj ile razy ja starałam się nakłonić mojego mężczyznę do udania się do specjalisty... Niestety ten cały czas odmawia, bo nie ufa lekarzom. Niestety... Mam nadzieję, że to się zmieni. O tyle dobrze, że sprawdza swoją krew, gdyż jest honorowym dawcą. Jestem z niego dumna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o gratuluję! piękny gest, chyba już coraz mniej osób oddaje krew ...

      Usuń

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)