-->

In alergia atopowe zapalenie skóry azs basen bawić sie dermatolog dla alergików dla dzieci higiena jezioro wakacje żel

Basen, jezioro? – mówię tak aktywnościom latem!




Nastał czas wakacyjnych wyjazdów. Coraz więcej czasu spędzamy na świeżym powietrzu. Ja też zaczęłam więcej się ruszać... a to rower, trochę się pobiega i człowiek od razu czuje się lepiej! Jednak najbardziej lubię chodzić na basen. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu pływalnie zostały otwarte.


Gdy pogoda dopisuje, to i nad jezioro częściej się jeździ. Och uwielbiam czuć to pozytywne zmęczenie, kiedy pot leje się po plecach, a ja zaczynam czuć, że żyję. Nie, nie jestem jakimś sportowcem, ale całe życie tak naprawdę coś robiłam. Od dziecka lubiłam wodę, pływać, nurkować. Ba! Nawet kiedyś chciałam studiować oceanografię i badać życie delfinów. :)



Już od najmłodszych lat uwielbiałam siedzieć w wodzie, nie można mnie było z niej wyciągnąć. Moje dzieci mają tak samo. Nieważne czy słońce, czy deszcz, czy ciepło, czy zimno, one zawsze są chętne do zabaw w wodzie. Nawet mała kałuża wystarczy, by chociaż poskakać w wodzie.

No tak, tylko to całe pakowanie, szampon, odżywka, żel pod prysznic, balsam, to dla mnie, to dla dzieci... tu tona ręczników i z małej podręcznej torby, robi się cały bagażnik. Czasami wypad na basen kończył się, jak wielka wyprawa w dalekie kraje. Jednak i temu można zaradzić!

Dla siebie tak naprawdę na wszelkie wyjazdy, czy aktywności sportowe znalazłam jeden sprawdzony zestaw. Ręcznik i żel pod prysznic Biały Jeleń 3w1 dla aktywnych kobiet. Tak! Jeden produkt, a tyle ma zastosowań. Ten żel można używać do mycia głowy, twarzy i całego ciała. Jak dla mnie bomba! Wrzucam go do torby i już jestem gotowa na basen czy siłownię.

Żel zapewnia mojej skórze oczyszczenie, wzmocnienie i intensywne orzeźwienie, zwłaszcza po intensywnym treningu w ciepłe dni. Dodatkowo jest on przeznaczony dla skóry wrażliwej, a jak wiecie moja skóra wymaga odpowiedniego nawilżenia. To także produkt, z którego może skorzystać  moja Ala i problem z ilością rzeczy do zabrania mamy rozwiązany.

Dodatkowo dzięki minerałom pochodzenia morskiego, po zastosowaniu tego żelu skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym czy pobycie na słońcu i w wodzie. Dla mnie jest to idealne rozwiązanie, kiedy pakuje się na wyjazd, basen czy siłownię.



A Ty masz swój sprawdzony zestaw na letnie aktywności sportowe?

Zobacz również

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jak masz ochotę pozostaw nam coś od siebie:)